PAVADINIMAS |
“Veikla
lauke - tvarumas, inovacijos ir sėkmė". Matematikos modulis. “Obuoliukų” grupės lauko aikštelės maketas. |
UŽDAVINIAI |
Siekti, kad vaikai surastų ir
susipažintų su geometrinėmis figūromis, esančiomis lauko teritorijos aplinkoje. Matavimo vienetų iš gamtos
pristatymas (šakelės, lapelis). Veiklą iš grupės perkelti į lauką. Sukurti lauko aikštelės planą. |
METODIKA |
Kūrybinė vaiko ir pedagogo sąveika
– patyriminė vaiko veikla lauke. vaiko patirties turtinimas. |
VEIKLOS LAIKAS |
Ruduo –
lapkričo mėnuo. |
VEIKLOS VIETA |
Jurbarko “Ąžuoliuko” mokykla,
“Obuoliukų” grupės lauko aikštelė. |
PRIEMONĖS |
Teritorijoje esantys objektai. LEGO kaladėlės, medžio šakelės, geometrinės
figūros iš popieriaus. |
VEIKSMAI (apibūdinkite veiklą) – |
Įvadinė
dalis Pasivaikščiojimas lauko aikštelėje. Aikštelės objektų pavadinimas, į kokias
geometrines figūras jie panašūs. Vaikų veikla per pačių patyrimą. Pagrindinė
dalis Kūrybinis procesas. Vaikai iš lego kaladėlių statė statinius. “Sodino”
medžius iš medžių šakelių. Kirpo iš popieriaus geometrines figūras. Pagal
prisiminimus ir video atvaizdą planšetėje – sukūrėme mūsų lauko aikštelės
maketą (komandinis darbas). Baigiamoji dalis Sukurtas lauko aikštelės maketas. Komandinio darbo svarba. Puikus vaikų emocinis klimatas- džiaugiasi ir
didžiuojasi atliktu darbu. |
TIKĖTINI REZULTATAI |
Įtvirtinti geometrinių figūrų pavadinimus, spalvas. Įsiminti lauke esančių
objektų vietas, formas. Aikštelės fiksavimą
atlikome IT priemone (planšete). Per asmeninį patyrimą,
veiklą lauke greičiau vaikai priima pateiktą informaciją. Auklėtoja R. Mankuvienė |
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą