2021 m. birželio 27 d., sekmadienis

Matematikos modulio veiklos aprašymas Nr.3 (Ąžuoliuko mokyklos pedagogai)

 

PAVADINIMAS

“Veikla lauke - tvarumas, inovacijos ir sėkmė". Matematikos modulis.

 “Obuoliukų” grupės lauko aikštelės  maketas.

UŽDAVINIAI

Siekti, kad vaikai surastų ir susipažintų su geometrinėmis figūromis, esančiomis lauko teritorijos aplinkoje.

Matavimo vienetų iš gamtos pristatymas (šakelės, lapelis).

Veiklą iš grupės perkelti į lauką.

Sukurti lauko aikštelės planą.

METODIKA

Kūrybinė vaiko ir pedagogo sąveika – patyriminė vaiko veikla lauke.

vaiko patirties turtinimas.

VEIKLOS  LAIKAS

Ruduo – lapkričo mėnuo.

VEIKLOS  VIETA

Jurbarko “Ąžuoliuko” mokykla, “Obuoliukų” grupės lauko aikštelė.

PRIEMONĖS

Teritorijoje esantys objektai.

LEGO kaladėlės, medžio šakelės, geometrinės figūros iš popieriaus.

VEIKSMAI  (apibūdinkite veiklą) –

Įvadinė dalis

Pasivaikščiojimas lauko aikštelėje.

Aikštelės objektų pavadinimas, į kokias geometrines figūras jie panašūs.

Vaikų veikla per pačių patyrimą.

 

Pagrindinė dalis

Kūrybinis procesas.

Vaikai iš lego kaladėlių statė statinius. “Sodino” medžius iš medžių šakelių. Kirpo iš popieriaus geometrines figūras. Pagal prisiminimus ir video atvaizdą planšetėje – sukūrėme mūsų lauko aikštelės maketą (komandinis darbas).

Baigiamoji dalis

Sukurtas lauko aikštelės maketas.

Komandinio darbo svarba.

Puikus vaikų emocinis klimatas- džiaugiasi ir didžiuojasi atliktu darbu.

 

TIKĖTINI   REZULTATAI

Įtvirtinti geometrinių figūrų pavadinimus, spalvas.

Įsiminti lauke esančių objektų vietas, formas.

Aikštelės fiksavimą atlikome IT priemone (planšete).

Per asmeninį patyrimą, veiklą lauke greičiau vaikai priima pateiktą informaciją.


Auklėtoja R. Mankuvienė









Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Erasmus + "O.A.S.I.S." sukurti produktai- knyga "A Guide to Outdoor Learning"

https://drive.google.com/file/d/1agkaQWITO4kNhYJ8gtnLAinrcnzmX-Ba/view?usp=drive_web